İyi haber, 2014 içerik pazarlama adına oldukça hareketli geçiyor!
Kötü haber ise hala çoğu kişi içerik pazarlamayı sadece SEO veya sosyal medya postları sanıyor.
Oysa SEO da sosyal medya postları da tek başına son derece yavan soslardır. Ancak birkaç çeşniyle, daha da iyisi güzel bir yemekle bir araya geldiğinde “yeme de yanında yat” kıvamında olur. O yemeği de tahmin etmek hiç zor değil. KALİTELİ, AKICI, İŞE YARAR İÇERİK!
Optimize edilmiş ve hedefe yönelik online içerik de ancak anlamlı SEO çalışmaları 360 derece entegre içerikle mümkün. Hedef kitleye en iyi ve doyurucu cevabı veren marka kazanıyor.
Kısaca sadece arama motorlarında ilk üçte görünmek için birtakım anlamsız cümle dizilimleri kullanmak birkaç yıl öncesinin modası ve artık kullanıcılar bu durumdan fena halde sıkılmış vaziyetteler. Peki hem akıcı ve kaliteli içerik hem de SEO aynı anda mümkün değil mi?
İşi “yazmak” olan profesyonellerden destek almak şartıyla neden olmasın?
Gelecek 10 yılda özellikle büyük markaların bünyelerinde gazeteciler çalıştırmaya başlamasının öngörülmesinin nedeni de tam olarak bu.
Google Seo için tam bir savaş meydanıdır
Ne var ki sadece “iyi yazmak da yetmiyor google için. O aynı zamanda ne kadar ilgili içerik barındırdığınızla da ilgileniyor. Bunun farkında olan, adına “Seo uzmanı, seo doktoru, seo avcısı vs.. diyen, sadece birkaç ayda öğrendiklerini yalan yanlış bilgilerle paraya dönüştürmeye çalışanlar, kısa sürede markanızı üst sıralara taşıyacağını müjdeliyor. Oysa SEO, google için tam bir savaş meydanıdır ve oyunu kuralına göre oynamayanları asla affetmez. Aşırı backlink’ler, çok fazla meta etiketi eklemek, ilgisiz anahtar kelimeler, yukarılarda olmasını hayal ettiğiniz sitenizi bir anda sand box’a sokabilir.